פרס אלמוג 2016

כנס נקודת מפנה ואתר מכונת הכתיבה שמחים להכריז על השקת תחרות סיפורים קצרים, שתכניס אתכם/ן לאווירה הנכונה לקראת כנס הכתיבה השנתי.

 

כנס נקודת מפנה ואתר מכונת הכתיבה שמחים להכריז על השקת תחרות סיפורים קצרים, במטרה לעודד יצירה מקורית והתפתחות של קולות חדשים ומרתקים בעולם הספרות הישראלי.

התחרות תיערך השנה בפעם הראשונה, במסגרת כנס "נקודת מפנה", שיתקיים ב-30 לנובמבר, 2016, במכון מופ"ת, רחוב שושנה פרסיץ 15, בתל אביב.

תחרות סיפורים קצרים - אירועים ספרותיים - אתר מכונת הכתיבה

כתבו סיפור קצר בהשראת התמונה

 

איך משתתפים?

אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפור קצר בכל צורה וסגנון. על הסיפורים לגעת בצורה כזאת או אחרת בתמונה המצורפת. אורכם של הסיפורים הוא עד 2,000 מילה. אין רף תחתון, אך לא יתקבלו סיפורים שיחרגו מן הרף העליון. כמו כן, ייפסלו סיפורים שפורסמו קודם לתחרות ובמהלכה בכל ערוץ ומדיה ומכל סיבה שהיא. פרטים נוספים על התחרות ועל כלליה תוכלו למצוא בתקנון התחרות. שימו לב: שליחת סיפורים לתחרות פירושה הסכמה לכל כללי התקנון, יחד ולחוד.

 

הזכייה בתחרות

הזוכים יוכרזו במהלך כנס נקודת מפנה הקרוב, ושלושת הסיפורים שייבחרו יזכו בפרסים רבי ערך: השתתפות בסדנה מלאה של "המגירה" ביה"ס לכתיבה של כנרת זמורה דביר, למקום הראשון, וערכות מדיה של סדנאות הכתיבה של "נקודת מפנה".

 

המועד האחרון להגשת הסיפורים: 15 בנובמבר 2016.

ההגשה לתחרות נסגרה. בהצלחה ולהתראות בכנס "נקודת מפנה",

בהכרזה על הזוכים/ות!

 

את הסיפורים ניתן להגיש בדוא"ל, בלבד, בכתובת: nekudatmifne.comp@gmail.com, בצירוף פרטי התקשרות מלאים ועדכניים.

 

זה הזמן להתיישב מול מכונת הכתיבה, לכתוב כמו הרוח ולהתכונן לנקודת המפנה! בהצלחה!
דילוג לתוכן