הסיפורים הזוכים בפרס אלמוג 2020

כנס נקודת מפנה 2020 – הכנס המקוון הראשון (ובתקווה האחרון) שלנו מאחורינו. בטקס הנעילה של הכנס הוכרזו הזוכות והזוכים בפרס אלמוג, ואנו שמחים להביאם!

כנס "נקודת מפנה" 2020 כמעט ולא התקיים. כל הכנסים השנה בוטלו, או הועבו לפורמט מקוון. אם נודה באמת, כנס מקוון שונה מאוד מכנס פנים-מול-פנים. האם זה שווה את המאמץ? האם חברינו וחברותינו שמלווים אותנו כבר מספר שנים ירצו בכלל להצטרף לכנס מקוון, בו לא באמת נפגוש זה את זה? הלוא חלק מהיופי של נקודת מפנה, הוא בדיוק היציאה הזאת מן השגרה ופגישה עם חברות וחברים כותבים, שאנחנו בד"כ פוגשים רק אונליין. בסופו של דבר, למרבה השמחה, הדחף לשמור על המסורת הקהילתית הזאת שנוצרה גבר על הספקות.

כך קרה שגם "פרס אלמוג" 2020 התקיים השנה במתכונת מקוונת לחלוטין. תהינו למה נוכל לצפות בשנה המוזרה הזאת, שבה (אם להודות באמת) לכולם יש דאגות יותר גדולות על הראש. האם החברות והחברים בקהילת הכותבים בישראל בכלל תרצה להניח את המציאות בצד לרגע ולשבת לכתוב עבור התחרות. ובכן, התשובה שלכן.ם הייתה "כן" מהדהד! בשנה שעברה הוגשו למעלה ממאה סיפורים, ומספר הסיפורים שהוגשו השנה השאיר למספר הקודם אבק! סיפורים כה רבים הוגשו שעלה החשש שצוות השיפוט של התחרות לא יוכל לעמוד בעומס.

למרבה השמחה, חברות.י צוות השיפוט הפשילו שרוולים וצללו אל תוך האתגר – לשפוט את כל הסיפורים שהגשתן.ם בזמן להכרזה על הסיפורים הזוכים. לראשונה, השיפוט הסתיים רק בבוקר היום הראשון של הכנס. אבל עשינו זאת! וכעת, בשמי ושם משפחת אלמוג, אני שמח וגאה להציג בפניכן.ם את הסיפורים הזוכים!

הזוכים בפרס אלמוג 2020

סיפורים נוספים שצוות השיפוט ראה לנכון לציין היו:

  • בגן הילדים
  • ילד הרוח האדום
  • החול והג'ין
  • שעון המאה
דילוג לתוכן