הסיפורים הזוכים בפרס אלמוג לשנת 2021

פרס אלמוג 2021 - לוגו
הלוגו החדש של "פרס אלמוג"

כנס נקודת מפנה ואתר מכונת הכתיבה גאים להציג את הזוכות והזוכים בפרס אלמוג לשנת 2021!

היום בצהריים (30.12.21) התקיים טקס חלוקת פרס אלמוג, ע"ש רם אלמוג ז"ל, בפעם השישית. למרבה הצער, זאת גם הפעם השנייה שהתחרות מתקיימת אונליין בעקבות הקורונה. אני לא יודע איך ולמה, אבל נתברכנו במגוון עצום של משתתפות ומשתתפים. האמינו או לא, גם השנה נשלחו יותר מ-100 סיפורים קצרים, וקשה להאמין שהם כנראה לא היו נכתבים אלמלא היו למעלה מ-100 כותבות וכותבים מקבלים השראה מן התמונה שבמרכז התחרות.

משנה לשנה, מלאכתו של צוות השיפוט נהיית יותר ויותר קשה, בשל מספרם הרב של הסיפורים ובגלל הקושי לבחור ביניהם. אך גם בגלל המספר הרב של הסיפורים שבוחרים לעשות בנושאים כגון מוות, התאבדות, אונס ותקיפות מיניות ועוד. לכן בחרנו, השנה, לאתגר אתכן.ם ולהזמין סיפורים עם תמות אחרות, ואני מוכרח להודות שרובכם עמדתם במשימה באופן ראוי לציון.

למעשה, נשלחו כל כך הרבה סיפורים טובים וראויים, שהחלטנו, לראשונה, להציע גם ליוצרים/ות שסיפוריהם לא זכו לפרסם אותם באתר "מכונת הכתיבה". בזמן הקרוב נפנה אל היוצרים/ות הנבחרים ונעדכן.

מיתוג חדש

מי שנכחו בטקס ההכרזה על הסיפורים הזוכים, השנה, שמו לב, אולי, שלתחרות יש לוגו חדש משלה. זאת עוד אחת מההפתחויות שחלו בשנה החולפת. צעד נוסף בדרך לבסס את "פרס אלמוג" כתחרות ראויה, שנוצרה על ידי כותבים וכותבות עבור כותבים וכותבות. אולי זאת גם ההזדמנות לברך את כלת "פרס אלמוג" לשנת 2019, דפנה פלדמן, על יציאת ספר הביכורים שלה, 'כורמיזא', שזוכה כבר לשבחי המבקרים.

לסיום, אני רוצה להודות שוב לכל אחת ואחד מכם ולברך אתכם על מאמציכם, על כישרונותיכם ועל רוח התחרותיות וההרפתקנות, שהביאה אתכם להשתתף. אלו התכונות שאבי הנחיל לי באמצעות דוגמה אישית, ואני מאמין שהיכן שהוא עכשיו, הוא מחייך.

תודה!

הזוכים בפרס אלמוג 2021

תודה רבה לכל המשתתפות והמשתתפים ולהתראות בשנה הבאה!

דילוג לתוכן