טופס אישור הורים להשתתפות קטינים בתחרות "פרס אלמוג" לסיפורים קצרים

הצהרת הורה – פרס אלמוג

הורים יקרים שלום,

תחרות "פרס אלמוג" הנה תחרות סיפורים קצרים המתקיימת בצמוד לכנס הכתיבה השנתי, "נקודת מפנה". ההשתתפות בתחרות אינה מוגבלת לבאי הכנס, אך טקס ההכרזה על הזוכים מתקיים בסיומו. לאחר מחשבה, ובעקבות בקשות, בחרנו שלא להגביל את גיל המשתתפים בתחרות לבגירים. אולם, כדי לאפשר השתתפות קטינים בתחרות, עליהם להציג אישור הורים / אפוטרופוס חוקי, המהווה התחייבות לעמוד בתנאי התקנון, אותו תוכלו למצוא בכתובת: http://almog.thetypewriter.co.il/rules-and-regulations/ .

 

אני החתום מטה, מאשר/לא מאשר ל: בני/ ביתי ______________ גיל _________ להשתתף בתחרות הסיפורים הקצרים של פרס אלמוג, כנס נקודת מפנה, שיתקיים בתאריך ______________ .

 

בחתימתי על מסמך זה אני מצהיר כי:

  • קראתי והבנתי את תנאי התקנון במלואם ומתחייב בשם בני/בתי לעמוד בכולם.
  • אני מודע/ת לכך שמדובר בתחרות המיועדת לבגירים ושבני/בתי יתחרו גם במשתתפים מבוגרים ומנוסים ממנו/ה.
  • במקרה של זכייה, יש לי את הזכות לפדות את הפרס בשם בני/בתי.
  • במידה שלא אפעל בהתאם לתקנון / לא אבצע את הדרוש לפדיון הפרס, לא יהיו לי טענות כלפי הנהלת הפרס, הנהלת הכנס ו/או באי כוחם.
  • אני מודע/ת לכך שכל הפרת תקנון של בני/ביתי, עלולה להביא לפסילתו/ה מהתחרות, וכי חוות הדעת של הנהלת הפרס ו/או הכנס היא הקובעת הבלעדית והסופית בנושא, ולא ניתנת לערעור.
  • אני מודע לכך שהזכויות על הסיפור תישארנה בידי בני/בתי, אך הנהלת הפרס, הנהלת הכנס ו/או באי כוחם רשאים (אך לא מחויבים) לפרסם את הסיפורים הזוכים. זאת ללא בקשה נוספת, או תשלום מלבד דמי הזכייה.

 

       __________________      ___________________ __________________

שם ההורה

חתימת ההורה

תאריך

 

 

 

דילוג לתוכן