פרס אלמוג 2019

תחרות הסיפורים "פרס אלמוג" יוצאת לדרך, זו השנה הרביעית ברציפות. התחרות היא יוזמה משותפת של כנס נקודת מפנה ואתר מכונת הכתיבה ומהווה גם את יריית הפתיחה לקראת כנס הכתיבה השנתי.

איך הזמן טס! 4 שנים חלפו מאז רחלי לביא ואני, נדב אלמוג, החלטנו לשתף פעולה ולייסד ביחד את "פרס אלמוג", במטרה לעודד כותבות וכותבים בכל שלבי הדרך! כל שנה זוהי נקודת ציון חמוצה-מתוקה: מצד אחד, חוזרים לשנה נוספת של התחרות וממשיכים את המסורת שיצרנו בעמל כפינו. מצד שני, זוהי שנה נוספת שחלפה מאז אבי האהוב, רם אלמוג, הלך לעולמו. מצד שלישי, בזכות התחרות נכתבו עד היום כ-600 סיפורים, סיפורים שאולי לא היו נכתבים אחרת. יש משהו מנחם בידיעה שהשנים לא רק מרבות את המרחק מאבי, אלא גם מרבות יצירה. כולי תקווה שנמשיך לעזור לכם להרבות ביצירה עוד שנים רבות.

לכן, רחלי ואני רוצים להזמין אותך (שוב) באופן רשמי להצטרף אלינו ולהשתתף בתחרות "פרס אלמוג" ה-4.

התחרות תיערך השנה בפעם הרביעית, במסגרת כנס "נקודת מפנה", שיתקיים ב-24 לדצמבר, 2019, בבית ציוני אמריקה, בתל אביב.

איך משתתפים?

אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפור קצר בכל צורה וסגנון. על הסיפורים לגעת בצורה כזאת או אחרת בתמונה המצורפת (לרבות פרשנות רעיונית), ובלבד שהשימוש יהיה מהותי לעלילה. אורכם של הסיפורים הוא עד 2,000 מילה. אין רף תחתון, אך לא יתקבלו סיפורים שיחרגו מן הרף העליון. כמו כן, ייפסלו סיפורים שפורסמו קודם לתחרות ובמהלכה בכל ערוץ ומדיה ומכל סיבה שהיא. פרטים נוספים על התחרות ועל כלליה תוכלו למצוא בתקנון התחרות. שימו לב: שליחת סיפורים לתחרות פירושה הסכמה לכל כללי התקנון, יחד ולחוד.

תמונת תחרות הסיפורים הקצרים של "פרס אלמוג" 2019 - עין בשחור-לבן ובתוך האישון, השתקפות של גורדי שחקים וכביש סוען, על רקע שמי לילה סגולים
כתבו סיפור קצר בהשראת התמונה.

הזכייה בתחרות

הזוכים יוכרזו במהלך כנס נקודת מפנה הקרוב, ושלושת הסיפורים שייבחרו יזכו בפרס כספי, תרומת משפחת אלמוג: מקום שלישי 200 ש"ח, מקום שני 300 ש"ח ומקום ראשון 500 ש"ח.

חשוב! חשוב! חשוב!

כדי להימנע מאי-נעימויות, קראו את נהלי התחרות היטב. השתתפות בתחרות משמעה הסכמה לתנאיה, ללא יוצא דופן.

  • פתיחת התחרות: יום חמישי, 03 באוקטובר 2019.
  • המועד האחרון להגשת הסיפורים: 30 בנובמבר 2019, בשעה 23:59.
  • השתתפות קטינים בתחרות – באישור הורה / אפוטרופוס חוקי, בלבד.
  • ההשתתפות בתחרות אינה מותנית בהשתתפות בכנס, אבל כמובן שנשמח אם תבואו.
  • את הסיפורים ניתן להגיש כמסמך מצורף בדוא"ל, בלבד, בכתובת הבאה: nekudatmifne.comp@gmail.com, בצירוף פרטי התקשרות מלאים ועדכניים.
  • את הסיפורים יש להגיש בקובץ וורד, פונט אריאל, רווח כפול, ללא תמונות ועזרים גרפיים אחרים וללא שמכם. את שמכם המלא ופרטי ההתקשרות עמכם יש לציין במייל.
  • מומלץ לעקוב אחר פרסומי הכנס והתחרות באתרים ובפייסבוק.

לקריאת התקנון המלא

זהו, זה הזמן להתיישב מול מכונת הכתיבה, לכתוב כמו הרוח ולהתכונן לנקודת המפנה! בהצלחה!

דילוג לתוכן